Inspiratie voor de
nieuwsgierige shopper.

Gezonde snacks en saladetoppings van Good4U verkrijgbaar in België

De voedzame snacks en saladetoppings van het Ierse familiebedrijf Good4U liggen vanaf nu ook in de Belgische winkelrekken. Good4U wil met zijn voedzame en betaalbare producten een gezond leven voor alle generaties vergemakkelijken.

De gezonde snacks en saladetoppings van Good4U zijn allergeenvrij, gemaakt van zaden en bevatten geen gluten, zuivel of noten. Met uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder toegevoegde suiker, bieden de producten zowel smaak als voedingswaarde. De eiwitrijke plantaardige producten van Good4U zijn vanaf nu in ons land verkrijgbaar in alle winkels van Colruyt.

Saladetoppings

De Good4U-toppings zijn gemaakt van een zorgvuldig geselecteerde combinatie van zaden, rijk aan smaak, eiwitten en vezels.
De Super Seeds-mix bestaat uit zaden en in tamari geroosterde erwten die smaak en textuur geven aan elke schotel. Ze zijn perfect in salades, wraps, currygerechten en vele andere gerechten. Als het iets pittiger mag, dan is er de knoflook- en peper-variant. Deze knapperige en pittige mix transformeert een recept tot een overheerlijke maaltijd.

Prijs Good4U-topping: 2,49 euro 

Gezonde snacks

De Good4U-snacks, rijk aan plantaardige eiwitten, zijn onder meer verkrijgbaar in de smaken Salt & Pepper en Smoked BBQ Crunch. Ze zijn ideaal voor onderweg, als tussendoortje of na het sporten. Hun hoge eiwitgehalte is te danken aan de samenstelling van peulvruchten en geroosterde en gearomatiseerde zaden.
De Salt & Pepper-snack bevat edamame sojabonen, bonen en gele erwten die op smaak zijn gebracht met een natuurlijke kruiding. Het resultaat is uiterst voedzaam.
De Smoked BBQ Crunch-snack bestaat uit maïs, erwten, gele erwten en bonen. De rokerige smaak is afkomstig van een volledig natuurlijke kruidenmengeling.

Prijs Good4U-snack (verpakt per vijf snacks): 3,69 euro

Good4U
Good4U, gevestigd in het westen van Ierland, is in 2004 opgericht door Bernie Butler, zijn dochters Laura en Michelle, en zijn zoon Karol. Vandaag bestaat het assortiment van het familiebedrijf uit meer dan 50 producten die worden verkocht in de grootste supermarktketens ter wereld.

Deel dit bericht.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Ook interessant.