Inspiratie voor de
nieuwsgierige shopper.

VIDEO: The Body Shop en Lous and the Yakuza lanceren selflove-beweging

The Body Shop gaat de samenwerking aan met de betrokken zangeres Lous and the Yakuza en lanceert een wereldwijde selflove-beweging #SelfLoveUprising #Zelfliefde om vrouwen te helpen hun gevoelens van zelfliefde te versterken.

The Body Shop en Lous and the Yakuza lanceren selflove-beweging

Een wereldwijd onderzoek van The Body Shop heeft een selflove-crisis vastgesteld onder vrouwen over de hele wereld, waarbij één op de twee vrouwen meer zelftwijfel dan zelfliefde voelt en zestig procent zou willen dat ze meer respect voor zichzelf had. The Body Shop Global Self Love Index is een uniek onderzoek, dat is uitgevoerd in 21 landen, om de samenleving bewuster te maken van de problematiek rondom zelfliefde. Zuid-Korea, Saoedi-Arabië en Frankrijk scoren het laagst op zelfliefde, terwijl Denemarken, Australië en de Verenigde Staten het hoogst scoren. Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat er ook in België nog veel gedaan kan worden om zelfliefde te versterken.

The Body Shop lanceert daarom nu de wereldwijde selflove-beweging #SelfLoveUprising #Zelfliefde en gaat de samenwerking aan met diverse bekende personen en influencers, die zich inzetten voor zelfliefde en gaan functioneren als ‘Selflove Ambassadors’. Onder hen is dat voor België en Frankrijk zangeres Lous and the Yakuza.

Selflove-ambassadrice Lous and the Yakuza is een vrouw, een artiest, een vechter met een intens universum van rauwe emoties, een hypnotiserende persoonlijkheid, een buitenaardse kracht en een levendige gevoeligheid. Ze bracht haar jeugd door in België, Congo en Rwanda en heeft levensveranderende ervaringen meegemaakt die haar lichaam en geest vormden.

“Ik wil het voorbeeld zijn van een zwarte vrouw die alleen is geslaagd, tegen alle verwachtingen in.”

Op 24-jarige leeftijd is haar muziek gedurfd, genuanceerd en aangrijpend. Ze is al de favoriete zangeres van Madonna’s dochters en heeft de intentie om haar droom om een ​​legende te worden waar te maken. Haar doel: “Ik wil het voorbeeld zijn van een zwarte vrouw die alleen is geslaagd, tegen alle verwachtingen in.” Over zelfliefde zegt Lous and the Yakuza: “Om van elkaar te kunnen houden, moet je eerst van jezelf houden.”

Gedurende de campagne zal Lous and the Yakuza meermaals het woord nemen namens The Body Shop, ter ere van zelfliefde, om vrouwen te inspireren hun selflove te versterken. Ook gaan ze samen diverse content maken rondom zelfliefde op social media, waaronder een unieke showcase van Lous and the Yakuza, die zal worden gepresenteerd aan het publiek op 27 maart 2021 op het YouTube-kanaal van The Body Shop België.

The Body Shop
The Body Shop is in 1976 in Brighton, Engeland, opgericht door Anita Roddick, en is een wereldwijd beautymerk. The Body Shop wil een positief verschil maken in de wereld door hoogwaardige, door de natuur geïnspireerde huidverzorging, lichaamsverzorging, haarverzorging en make-up aan te bieden, die op ethische en duurzame wijze geproduceerd zijn. Het bedrijf is een pionier geweest in het laten zien dat een bedrijf zich kan inzetten voor de goede zaak, en dit ethos vormt nog steeds de drijvende kracht voor het bedrijf. The Body Shop heeft ongeveer 3000 retail-locaties in 75 landen. Samen met Aesop en Natura vormt The Body Shop onderdeel van Natura&Co, een wereldwijde multi-channel, multi-brand cosmeticagroep, die zich inzet voor het genereren van een positieve economische, maatschappelijke en ecologische impact.

Deel dit bericht.

Ook interessant.

SodaStream-smaken in een nieuw jasje

De bekende frisdranksmaken van SodaStream (Pepsi, Lipton Ice Tea, 7UP, Mirinda en hun Zero-varianten) kregen een nieuwe look. Voortaan herken je de smaakflesjes aan de